Voi sentään kun on taas huonoakin huonompi sunnuntaifiilis. Olen taas jotenkin niin pettynyt omaan elämääni ja itseeni. Ja muihin. Kaikkeen. Kamala paha musta möntti tuossa rinnan kohdalla. Se on varmaan sitä yksinäisyyttä. Vaikka on kuinka niitä ystäviä ja ihmisiä tässä maailmassa, silti on yksinäinen olo. Ja tiedän, että voi kuinka tää on niin yleistä..tiedän että en ole ainoa. Mutta voi helvetti, miksi sekään ei auta mitään?? Ajattelin että jos luen tuolta paria blogia joissa käsitellään yksinäisyyttä, ehkä se auttaa. Mutta ei, se vaan saa mut vielä vihaisemmaksi. En mä tahdo tietää kuinka paljon ihmiset tuntee samalla tavalla, ja kuinka mä en ole ainoa. Mä tahdon tietää miten mä saan tämän loppumaan. Mä tahdon että se paha olo loppuu. Nyt tuli itku. En ole edes koko päivä uskaltanut kuunnella musiikkia, koska en kestä enää yhtään enempää tunteita.